UNCATEGORIZED

Pisma biurowe

by on Lipiec 21, 2015, Brak komentarzy

Zajmując się sprawami biurowym w firmie, każdy pracownik musi znać pewne podstawy sporządzania oficjalnych pism. Wiadomo, że działając przy sprawach administracyjnych, nieraz ma się do czynienia z przygotowaniem odpowiedzi do urzędów państwowych, firm oferujących współpracę lub też obecnych wspólników. Nie bez znaczenia są także relacje z mediami czy oferentami jakichś usług. Oczywiście, wszystko zależy też od rodzaju przedsiębiorstwa, w którym się działa, a także od tego, w jakiej branży jest osadzone. Bardzo może się różnić praca biurowa w poszczególnych obszarach gospodarczych. Bez względu jednak na to, która ona jest, na ogół , bardzo przydatne okażą się wzory dokumentów, które publikowane są w serwisach prawniczych. Uda się tam napotkać rozliczne wnioski, oświadczenia czy formularze potrzebne przy cieszeniu się konkretnymi sprawami. Wiemy doskonale, że formy wybranych pism są ściśle określone i trzeba się do nich stosować. W głównej mierze są to pisma do urzędów i sądów. Odpowiednie zwroty i składniki tyczą się wszelkich oficjalnych dokumentów, które gdzieś przesyłamy. Trzeba pamiętać , że pismo, jakie przekazujemy jest w pewnym sensie wizytówką naszą i naszej firmy. Nie wolno więc zezwolić sobie na coś, co pokaże nas w złym świetle.

Tags:

About the author

Zmiana miejsca, w którym pracujemy

Brak komentarzy

Powrót do Polski z emigracji

Brak komentarzy

Sposób na: Niezapomniane urodziny

Brak komentarzy

Zadbaj o kondycję swojego ciała

Brak komentarzy

Rozrywki weekendowe i w wolnym czasie

Brak komentarzy

Solarium nie jest takie złe

Brak komentarzy